Scrapmara

Det vankas skrapmara här i min hemort Vårgårda. Det är den relativt nyöppnade butiken Designat som står som arrangörer. Oturligt nog är jag redan uppbokad denna helg. Jag sitter nämligen och gottar mig på en strand i Thailand. Men jag uppmanar så många som möjligt att delta, så att fler tillfällen kommer erbjudas.

Det är den 20 september som är dagen med stort D. Utmaningar, tävlingar, tips och inspiration samt en och annan överraskning är det som står på schemat. Och givetvis en massa pyssel. Tiden är satt mellan 10-22, och det är Kullingsofstugan som är tillhållet. Till en kostnad av 300:- erbjuds lunch, fika och kvällsmat. Anmälan sker genom att kontakta Malin på  [email protected] eller telefonnr 0738-063 096. Även Anna tar emot anmälan på telefonnr 0731-588 883. Så vad väntar ni på? Antalet platser är begränsade och det är först till kvarn som gäller.

Jag tar mer än gärna emot tips och information om andra eller träffar som äger rum i västragötalands län.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0