Promarkers

Kärlek vid första ögonkastet. Ja, uppriktigt sagt var det så mitt förhållande till dessa underbara tuschpennor inleddes. Det var under Designat´s kortkurs som kursledaren Kicki introducerade denna mirakelpenna in i min nypåbörjade pysselhobby. Jag vet inte om jag skall vara arg eller evigt tacksam, skämt åsido. Givetvis är jag tacksam, då det är ett attribut som kan roa mig i timmar. Däremot är min ekonomi evigt ovän med Kicki. För denna penna kostar runt trettio kronor styck. Jag har investerat tio stycken, och har bara åttio två nyanser kvar att välja och vraka bland. Och varje gång jag slår sig ner för att bruka pennorna kommer jag på ytterligare en färg jag bara måste ha. Beroendeframkallande? Ja, det kan jag lova. Men ett beroende jag tycker jag är värt vart enda öre. Och som inte är skadligt, för mer än mitt arma konto vill säga...


 

Kommentarer
Postat av: Chruss

Det är bra pennor - men hua vad dyra du hade hittat, det finns ju åtminstone för 25 kr....

Färger är hopplöst - man vill ha alla på stört...;-D

Lycka till med målandet!

2008-07-23 @ 19:41:48
URL: http://chruss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0