Dålig uppdatering

Usch. Varit dålig uppdatering nu det senaste. Värmen, den sög musten ur en... ELler åtminstone inspirationen. Tro inte att jag klagar över vädret, jag har njutit mer än de flesta. Det är bara till att låta pysselsakerna vila, för efter sol kommer regn - Och titta, nu är det här. Men lite kort har jag fått gjort. Skall lägga upp dessa vid ett senare tillfälle. Men den största nyheten är nog dock mitt nytillskott på pysselbordet. En ny skärmaskin! Helt otrolig. Den kan inte ens jämföras med den sköra, rangliga skiten jag inhandlade under mitt senaste Ullaredsbesök. Denna är snabb, stabil och sylvass. Skär rakt gör den också. En premier 110, med rullskärare. Min nya kärlek! Nu fattas det stansar som skär berfekta cirklar dock... Men det kanske kommer.


Önskar eder alla där ute en framgångsrik och inspirerande vecka,
nu när första hela augustiveckan är antågande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0